O nás

1+
let
1+
odborníků
1+
spokojených klientů
1
pobočky v ČR
  • Jsme stabilní a zavedená poradenská skupina se sídlem v Praze a s pobočkou ve Zlíně;
  • více než 10 let poskytujeme komplexní advokátní, daňové a transakční poradenství pro střední a malé české firmy;
  • disponujeme profesionálním týmem odborníků s mnohaletou praxí z předních českých a mezinárodních advokátních a daňových kanceláří;
  • klademe důraz na porozumění individuálním potřebám klienta;
  • usilujeme o poskytování komplexních služeb s přidanou hodnotou;
  • náš advokát či poradce je průvodcem po Vaší podnikatelské cestě;
  • hledáme vždy efektivní a praktické řešení vedoucí k Vaší dlouhodobé spokojenosti;
  • námi navrhovaná koncepce se netýkají pouze aktuálních potíží, klienty připravujeme i na potenciální rizika a úskalí, kterých se mohou správnou a včasnou volbou řešení vyvarovat;
  • naším cílem je být spolehlivým životním partnerem Vašeho podnikání;
  • umíme se podívat jinak.

Ať už se na nás obrátíte se zájmem o dlouhodobou komplexní spolupráci, o pomoc s konkrétním projektem, nebo v rámci akutního řešení momentální situace, můžete si být jistí, že se Vám budeme věnovat s maximální péčí.

Jak probíhá spolupráce s námi?

Jaké jsou naše sazby?

Cena našich služeb je s klientem dohodnuta individuálně s ohledem na rozsah a povahu právní či daňové služby, a zejména s ohledem na požadavky a situaci klienta. Naše služby účtujeme nejčastěji v hodinové sazbě, rádi nabídneme také pevné, podílové či paušální sazby při dlouhotrvající spolupráci.

Odměna za poskytnuté právní služby může být s klientem dohodnuta zejména jako odměna:

  • hodinová,
  • pevná, paušální za komplex dodaných služeb,
  • podílová (tzv. success fee) v závislosti na úspěchu klienta ve věci,
  • pravidelná paušální při dlouhotrvající spolupráci.

Naše služby nejčastěji účtujeme v hodinové sazbě. Fakturace probíhá zpravidla na konci kalendářního měsíce nebo při skončení fáze projektu. Splatnost faktur je 14 dní a v některých případech je vyžadována zálohová platba. Paušál na nepřímé náklady činí 5 % z fakturované částky.

SAMAK spolupráce

Kariéra

Podívejte se na naše volné pozice

Poradenská skupina SAMAK, se sídlem v Praze, rozšiřuje tým a hledá nové kolegy na pozici advokátní koncipient/koncipientka do kanceláře v centru Prahy.

V naší advokátní kanceláři získáte komplexní přípravu na roli advokáta. Nabízíme pestrou a zajímavou práci v různých právních oblastech jako je obchodní, občanské právo, nemovitosti, restrukturalizace a insolvence, sporná agenda a další.

Požadovaný profil

  • Hledáme spolehlivého kolegu, který se nebojí práce na komplexních projektech se seniorními advokáty.
  • Kolegu s proaktivním přístupem, samostatností, pečlivostí a zodpovědností
  • Kolegu se zájmem o právo, legislativu a vše, co s tím souvisí, s chutí posouvat sebe i být součástí dynamického kolektivu
  • Výbornou znalostí českého jazyka a práce na PC (pokročilá znalost MS Office)
  • Znalost jednoho světového jazyka výhodou (preferována AJ, NJ)

Nabízíme

  • Plný úvazek, kancelář v centru Prahy
  • Flexibilní pracovní doba
  • Mzda 30 – 45 tis. Kč, dle zkušeností a znalostí
  • Přátelský kolektiv, firemní teambuildingy
  • Odborná školení
  • Občerstvení na pracovišti
  • Předpokládaný kariérní růst do pozice advokáta
  • Nástup možný ihned

Zaujali jsme Vás? Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním Vašeho životopisu a několika vět o Vás na e-mailovou adresu: hr@samak.cz.

HR tým poradenské skupiny SAMAK

Poradenská skupina SAMAK, kancelář v Praze, doplňuje své řady na pozici právní asistent.

Náplň práce

  • Přímá spolupráce s advokáty a spolupodílení se na řešení klientských požadavků
  • Rešerše a právní analýzy zadané problematiky (práce s aktuálními právními předpisy, judikaturou, komentáři)
  • Příprava vyjádření a přípisů soudům, orgánům státní správy, samosprávy a dalším institucím
  • Přímá komunikace s klienty, soudy, orgány státní správy, samosprávy a dalšími institucemi
  • Příprava základních klientských dokumentů, smluv, plných mocí
  • Příležitostné zajištění pochůzek (soudy, notář, Czech POINT, klienti)
  • Kontrola nabytí právní moci a vykonatelnosti soudních nebo správních rozhodnutí
  • Podání exekučních návrhů, přihlášek pohledávek do insolvenčního řízení, dědického řízení a dražeb
  • Příjem a odesílání datové pošty, spolupráce na administrativním zpracování
  • Spolupráce s recepcí a další činnosti dle zadaných požadavků

Požadovaný profil

  • Ideálně vysokoškolské studium v oblasti práva nebo veřejné správy (min. středoškolské vzdělání s maturitou)
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a loajalitu
  • Zájem o právo, legislativu a vše, co s tím souvisí, chuť se dál zdokonalovat a vzdělávat
  • Výbornou znalost českého jazyka a práce na PC
  • Znalost jednoho světového jazyka výhodou (preferována EN, DE)
  • Předchozí zkušenost na obdobné pozici výhodou

Nabízíme

  • Práci na částečný úvazek v centru Prahy v multioborové poradenské skupině, jejíž nedílnou součástí je advokátní kancelář
  • Pracovní dobu dle dohody s ohledem na studijní povinnosti
  • Přátelský kolektiv, firemní teambuildingy
  • Odměna dle dosažených zkušeností
  • Kariérní růst na pozici koncipienta

 

Zaujali jsme Vás? Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním Vašeho životopisu s několika větami o Vás na e-mailovou adresu: hr@samak.cz . Nástup je možný dle dohody.

HR tým poradenské skupiny SAMAK

Jsme česká poradenská skupina s pobočkami v Praze a ve Zlíně, zaměřující se na komplexní poradenství pro české střední firmy.  Pro klienty zajišťujeme mimo jiné restrukturalizace jejich podnikání, akvizice či mezigenerační obměny firem. Do naší kanceláře proto hledáme business analytika se znalostí oceňování a orientací ve finančních výkazech.

Hlavní náplň práce:

  • Práce s finančními výkazy společností, zpracování ekonomických otázek a kalkulací škod pro soudní spory
  • Spolupráce při oceňování podniků a vyhodnocování jejich efektivity
  • Práce s odbornými databázemi a sledování aktuální situace na M&A trhu
  • Zpracování znaleckých posudků a valuačních reportů v oblasti ocenění podniků a nehmotných aktiv pro investory a zajímavé klienty
  • Projektové řízení vstupu nových investorů při prodeji firem
  • Komunikace s klienty i uvnitř týmu
  • Tvorba odborných článků a zpracování tržních reportů

Naše představa o Vás:

  • VŠ ekonomického vzdělání, výhodou zaměření studia na oceňování
  • Důležitá je znalost valuačních metod a orientace v účetních výkazech
  • Praxe v controllingu, finanční analýze nebo auditu
  • Znalosti MS Office (primárně MS Excel na pokročilé úrovni, MS Word pro zpracování reportů a PowerPoint pro přípravu prezentací)
  • Výborné analytické, komunikační a organizační schopnosti, pečlivost a selský rozum.
  • Pokročilá finanční angličtina
  • Zkušenost s analýzou a interpretací komplexních dat
  • Prezentační a komunikační dovednosti, schopnost komunikovat s klienty a psát písemné výstupy.
  • Chuť a zájem pracovat na zajímavých projektech v oblasti oceňování podniků a M&A poradenství

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
  • Týden dovolené navíc, notebook, mobilní telefon a další benefity
  • Kancelář v centru Prahy nebo ve Zlíně s možností sdíleného parkování
  • Přátelský kolektiv, firemní teambuildingy, 1x měsíčně neformální setkání s kolegy po práci
  • Podpora seniorních kolegů a pocit, že v tom nejste sám
  • Pestrá práce, možnost účastnit se odborných konferencí a jiných zajímavých akcí
  • Nástup možný ihned
  • Práce na plný úvazek (možné HPP i IČO)

 

Zaujali jsme Vás? Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním Vašeho životopisu s několika větami o Vás, na e-mailovou adresu: hr@samak.cz .

HR tým poradenské skupiny SAMAK

Jsme česká poradenská skupina s pobočkami v Praze a ve Zlíně, která se zaměřuje na právní, daňové, účetní a transakční poradenství pro české střední a malé firmy.  Pro klienty zajišťujeme mimo jiné restrukturalizace jejich podnikání, akvizice a financování a další služby. Pro doplnění týmu hledáme seniorního advokáta se zkušenostmi primárně z oblasti korporátního práva a M&A, který již nechce působit samostatně.

Koho hledáme?

  • Seniorního kolegu, který má víceleté zkušenosti s korporátním právem a M&A.
  • Předpokládáme samostatnost, zkušenosti s vedením týmu, schopnost analytického a pragmatického myšlení a rozhodování.
  • Znalost alespoň jednoho světového jazyka (ideálně angličtina, další jazyk vítán).
  • Zkušenosti s projektovým řízením.
  • Přínos vlastní klientely umíme ocenit.

Co nabízíme?

  • Nadstandardní finanční ohodnocení
  • Spolupráce na projektech s daňovými a transakčními specialisty
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příjemné kancelářské prostory na Praze 1 nebo ve Zlíně, včetně sdíleného parkování
  • Přátelský kolektiv, firemní teambuildingy, občerstvení na pracovišti
  • Možný kariérní postup mezi partnery
  • Odborná školení a další benefity
  • Nástup dle dohody

Přemýšlíte o změně aktuálního nastavení? Potkejte se s námi a pobavme se, jak posunout Vaši kariéru dále. Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním životopisu a několika vět o aktuálním nastavení na e-mailovou adresu: hr@samak.cz.

HR tým poradenské skupiny SAMAK

close ribbon