- Jsme stabilní a zavedená poradenská skupina se sídlem v Praze a s pobočkou ve Zlíně;
- více než 10 let poskytujeme komplexní advokátní, daňové a transakční poradenství pro střední a malé české firmy;
- disponujeme profesionálním týmem odborníků s mnohaletou praxí z předních českých a mezinárodních advokátních a daňových kanceláří;
- klademe důraz na porozumění individuálním potřebám klienta;
- usilujeme o poskytování komplexních služeb s přidanou hodnotou;
- náš advokát či poradce je průvodcem po Vaší podnikatelské cestě;
- hledáme vždy efektivní a praktické řešení vedoucí k Vaší dlouhodobé spokojenosti;
- námi navrhovaná řešení se netýkají pouze aktuálních potíží, klienty připravujeme i na potenciální rizika a úskalí, kterých se mohou správnou a včasnou volbou řešení vyvarovat;
- naším cílem je být spolehlivým životním partnerem Vašeho podnikání;
- Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě;
- umíme se podívat jinak.
Ať už se na nás obrátíte se zájmem o dlouhodobou komplexní spolupráci, o pomoc s konkrétním projektem, nebo v rámci akutního řešení momentální situace, můžete si být jistí, že se Vám budeme věnovat s maximální péčí.
Jak probíhá spolupráce s námi?
Jaké jsou naše sazby?
Každý obchodní případ je jiný. Standardní hodinové sazby odvozujeme dle seniority a odbornosti poradců, kteří se na projektu budou podílet. Obchodní případy posuzujeme dle časový sazeb v rozmezí 2 tis. Kč – 4 tis. Kč bez DPH za hodinu nebo je dohodnuta paušální odměna za určitou oblast poskytnutých služeb. Nepočítáme započaté hodiny, ale účtujeme od 15 min. Skutečné přímé náklady přefakturováváme z pravidla fakturujeme měsíčně se splatností 14 dní a nepřímé nároky účtujeme ve výši 5% z přefakturované částky za provedené služby.