- Jsme stabilní a zavedená poradenská skupina se sídlem v Praze a s pobočkou ve Zlíně;
- více než 10 let poskytujeme komplexní advokátní, daňové a transakční poradenství pro střední a malé české firmy;
- disponujeme profesionálním týmem odborníků s mnohaletou praxí z předních českých a mezinárodních advokátních a daňových kanceláří;
- klademe důraz na porozumění individuálním potřebám klienta;
- usilujeme o poskytování komplexních služeb s přidanou hodnotou;
- náš advokát či poradce je průvodcem po Vaší podnikatelské cestě;
- hledáme vždy efektivní a praktické řešení vedoucí k Vaší dlouhodobé spokojenosti;
- námi navrhovaná řešení se netýkají pouze aktuálních potíží, klienty připravujeme i na potenciální rizika a úskalí, kterých se mohou správnou a včasnou volbou řešení vyvarovat;
- naším cílem je být spolehlivým životním partnerem Vašeho podnikání;
- Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě;
- umíme se podívat jinak.
Ať už se na nás obrátíte se zájmem o dlouhodobou komplexní spolupráci, o pomoc s konkrétním projektem, nebo v rámci akutního řešení momentální situace, můžete si být jistí, že se Vám budeme věnovat s maximální péčí.
Jak probíhá spolupráce s námi?
Jaké jsou naše sazby?
Cena našich služeb je s klientem dohodnuta individuálně s ohledem na rozsah a povahu právní či daňové služby, a zejména s ohledem na požadavky a situaci klienta.
Odměna za poskytnuté právní služby může být s klientem dohodnuta zejména jako odměna:
- hodinová,
- pevná, paušální za komplex dodaných služeb,
- podílová (tzv. success fee) v závislosti na úspěchu klienta ve věci,
- pravidelná paušální při dlouhotrvající spolupráci,
nebo dle vyhlášky č. 177/1996 Sb., advokátního tarifu, ve znění pozdějších předpisů.
Naše služby nejčastěji účtujeme v hodinové sazbě, kde neúčtujeme každou započatou hodinu, ale minimální účtovatelný čas je 15 min.